BLOG

BIAŁKOWY SZEJK OWOCOWY NA ŚNIADANIE!

Białkowy szejk owocowy   🙂
Ostatnio mam jakiegoś fioła na punkcie koktajli! Piję je na śniadanie, a do tego przygryzam orzeszki, żeby uzupełnić tłuszcze.
Dzięki temu mam zdrowe i pełnowartościowe śniadanko.

Taki białkowy szejk owocowy daje mi energetycznego kopa o poranku, jest sycący i dostarcza niezbędnych witamin i minerałów. Do moich koktajli dodaję porcję odżywki białkowej i zjadam garść orzechów zazwyczaj makadamia, dzięki temu mam pełnowartościowy posiłek, który jest bardzo smaczny. Zmniejsza łaknienie na słodkie, owoce połączone z odzywką białkową dają wystarczającą słodycz. Przygotowanie takiego koktajlu zajmuje mi zaledwie 5-1o min.
Owocowe smoothie będzie dobrym rozwiązaniem dla niejadków, którzy mają problem z niejedzeniem śniadań i nie są w stanie rano nic przerzuć.

KOKTAJL:

Składniki:

  • banan
  • mango
  • kiwi
  • odżywka białkowa o smaku biała czekolada

Sposób przygotowania:

  • zmiksować wszystkie składniki, a później delektować się smakiem

 

Posiłek jest wegański i bezglutenowy!

Jakie owoce do miksowania w koktajlach polecacie?

 

Smacznego życzy NatFit!


IMG_1777

2 przemyślenia nt. „BIAŁKOWY SZEJK OWOCOWY NA ŚNIADANIE!”

  1. Ania napisał(a):

    Ja bardzo lubię szpinakowy
    Składniki:
    -50g płatków owiasnych
    -garść szpinaku
    -banan
    -jabłko
    -pół awokado
    -sok z połówki cytryny
    -łyżeczka miodu
    -sezam
    -siemię lniane
    -4 kostki lodu
    -woda (tyle ile lubisz, może być bardziej lub mniej gęsty)

  2. Patrycja napisał(a):

    Moje smoothasik to :
    Banan,mango ,kiwi ,truskawy i jagody (co mam,lub wszytskie wymienione naraz).
    Dodaje zmielone : siemie lniane ,mak i nasiona chia .Nastpnie porcja bialka konopnego plus woda i/lub mleko roslinne jakie tam mam a jak mi jeszcze malo dodaje baobab powder i dziekuje ,sniadanie mistrza zrobione !

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *